4 Şubat 2014 Salı

Ocak Ayı İzlediklerim 2

Yurttaş Kane/Citizen Kane

Çocukluğun insanın tüm hayatını nasıl etkilediğini bir kez daha anladım.Böyle harika filmleri bu kadar geç izlemek oldukça üzücü.

Dokunulmazlar/The Untouchables

Bebek arabası sahnesi ve Robert de Niro'nun müthiş oyunculuğundan dolayı benden geçer not aldı.

Ateşten Kalbe Akıldan Dumana/Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Harika,harika,harika! Defalarca izleyeceğim.Müthiş bir kurgusu var.Ve Nick Moran.

Jules ve Jim

Bu filmin ruhunu çok sevdim.Yazısı gelecek.

12 Yıllık Esaret/12 Years a Slave

Dokunaklı bir film herkesin mutlaka izlemesi lazım.

The Artist

Yine çok geç izledim ama çok sevdim.

Cosmopolis

Zamanla kült olacak yapımlardan biri. Eric Parker gerçekten çok karizmatik bir karakter.

2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel fimler.
    Bir tek Jules and Jim'i izlemedim ama izlenecekler listeme ekledim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzellerdi gerçekten :) Jules ve Jim de kadın tasvirini sevdim.

    YanıtlaSil